Ticaret Sicili Müdürlüğümüzce düzenlenen belgeler
- Ticaret Sicili Tasdiknamesi
- Merkez Nakli Belgesi (TSY md.111
- İflas ve Konkordato belgesi
- Durum Belgesi
- Bağ-Kur/Ortaklık Belgesi
- Kurumlarca istenen diğer belgeler
Merkezi Sicil Kayıt Sistemi (MERSİS) üzerinden aşağıda isimleri bulunan belgelerin güvenli elektronik imza ile verilmesine ilişkin uygulamaya Ticaret Sicili Müdürlüğü’müzde 10 HAZİRAN 2020 tarihi itibariyle başlanılmıştır.
1-Ticaret Sicili Tasdiknamesi
2-Merkez Nakli Belgesi (TSY md.111
3-İflas ve Konkordato belgesi
4-Durum Belgesi
MERSİS üzerinden yapacak olduğunuz başvurunuz üzerine e-imzalı olarak verilecektir.
Belge talepleri, İş günlerinde ve çalışma saatleri içerisinde gerçekleştirilecektir.
Belge başvurusu işlem adımları aşağıdaki gibidir:
1. Şirket / işletme / kooperatifi temsile yetkili herhangi biri tarafından https://mersis.gtb.gov.tr’ye MERSIS kullanıcı bilgileri ile giriş yapılır. Talep sırasında e devlet ile giriş yapılabilir.
2. “Başvurular” sekmesinden “Belge Başvurusu”na girilerek belge talep edilecek şirket / işletme / kooperatif seçilir.
3. Talep edilen belge ve talep gerekçesi yazılarak kaydedilir.
- Merkez Nakli Belgesi (TSY md.111 belge açıklamasına merkez nakli gidilecek Ticaret Sicili Müdürlüğü yazılması uygun olacaktır.)
-İflas ve Konkordato belgesi açıklamasına ihale tarihi ve kurum adı yazılması uygun olacaktır.
4. Başvuru özetindeki “Belge Ödeme İşlemleri”ne giriş yapılarak sanal pos aracılığı ile ödeme yapılır.
5. Ödemesi yapılan belge talebi Ticaret Sicili Müdürlüğü onayına düşer.
6. Ticaret Sicili Müdürlüğü yetkilisi tarafından belge hazırlanır ve güvenli elektronik imza ile imzalanır.
7. Talep sahibi “Belge Başvuruları” alanından ulaşarak belgeyi indir/yazdır işlemini gerçekleştirir.