Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | www.samsuntso.org.tr
Tel : +90 362 432 36 26 | İletişim
Dil değiştir : Tr En
Samsun TSO personeline müşteri memnuniyeti eğitimi « Geri
Samsun TSO personeline müşteri memnuniyeti eğitimi
Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Samsun Belgelendirme Müdürlüğü tarafından Samsun TSO personeline yönelik, “TS ISO/10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi Eğitimi” verildi.
 24 Şubat, 2015


Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Samsun Belgelendirme Müdürlüğü tarafından Samsun TSO personeline yönelik, “TS ISO/10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi Eğitimi” verildi.

Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Samsun Belgelendirme Müdürlüğü tarafından, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası (STSO) personeline iki gün sürecek, ‘TS ISO/10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi Eğitimi’ verilmeye başlandı. Samsun TSO Toplantı salonunda gerçekleştirilen eğitimin açılışında konuşan TSE Baş Tetkik Görevlisi ve Eğitmeni Murat Sayar, ISO 10002 standardının; müşteri şikâyeti alındığında sistemin nasıl yönetilmesi gerektiğini, şikâyetten kaynaklanan müşteri memnuniyetsizliğini memnuniyete dönüştürmenin yollarını, müşterilerine beklentilerinin de ötesinde hizmet vermeyi arzulayan şirketlere kılavuzluk eden bir standart olduğunu söyledi.

Sistem tüm kuruluşları ilgilendiriyor

TS ISO/10002’in müşterilerin beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi isteyen tüm kuruluşları ilgilendirdiğini belirten Murat Sayar, “TS ISO/10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi, müşteri şikayetiyle karşılaşılan durumlarda kuruluşlara nasıl davranmaları gerektiğine dair yol gösterir. Kuruluşlara, müşteriyle yaşanan bir olay sonrasında rehberlik eder. Müşteriyle yaşanan sıkıntıların en adil şekilde ele alınmasını sağlar. Şikayetlerden ders çıkarılarak iyileştirmeye açık alanların tespit edilmesini sağlar. Müşteri beklentilerinin ötesine geçmek isteyen özel, kamu kuruluşu veya gönüllülük esasına dayalı sektörler, bu sistemi uygulayabilirler” dedi.

Müşteri memnuniyetsizliğiyle başa çıkmanıza yardımcı olur

Konuşmasında sistemin işleyişinden ve faydalarından bahseden Sayar, “Bu standart, müşteri şikayetlerini başarılı bir şekilde ele almanın kilit gerekliliklerini belirtir ve işletmenizde müşteri memnuniyetsizliğiyle başa çıkmanıza yardımcı olmak için şikayet yönetimi denetimleri içerir. Şikâyetlerin ele alınmasıyla elde edilen bilgi, ürünler ve proseslerde iyileştirmeyi sağlayabilir ve şikâyetler uygun bir şekilde ele alındığında, kuruluşun büyüklüğüne, mahalline ve sektörüne bakılmaksızın bunların itibarını arttırabilir. Kuruluşa şikâyetlerin çözülmesi ve personeli müşteri ile çalışmadaki yeteneklerini iyileştirme konusunda teşvik edilmesi için müşteri odaklı bir yaklaşım geliştirmede yardım edebilir. Şikâyetleri ele alma proseslerini, şikâyetlerin çözümünü ve yapılan proses iyileştirmelerini sürekli gözden geçirme ve analiz etme için temel sağlar” diye konuştu.

Önceliğimiz üye memnuniyeti

Üye memnuniyetinin en önde gelen önceliklerinden biri olduğuna vurgu yapan Samsun Ticaret ve Sanayi Odası (STSO) Yönetim Kurulu Başkanı ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Yönetim Kurulu Üyesi Salih Zeki Murzioğlu ise, geleneksel metotlarla müşteri beklentilerini karşılamaya çalışmanın günümüzde yeterli olmadığını söyledi. Üyelerine daha iyi hizmet sunabilmek adına sürekli eğitimler organize ettiklerini belirten Murzioğlu, “TS ISO/10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi Eğitimi de bunlardan biri. Eğitimler sonucunda sisteme layık bir şekilde memnuniyet odaklı çalışmalarımıza devam edeceğiz” diye konuştu. 

Diğer Haberler Tüm Haberler »
Sevdalız Samsun Sevdalız Samsun
7 Kasım, 2018
Samsun Ticaret ve Sanayi Odası (STSO) Yönetim Kurulu Başkanı Salih Zeki Murzioğlu, Meclis Başkanı Haluk Akyüz, Başkan Yardımcısı Süleyman Hızır, Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Zihni Şahin'in, sivil toplum örgütleriyle biraraya geldiği, "Sevdamız Samsun" programına katıldı.
Samsun TSO’ya çifte “Kalite Belgesi” Samsun TSO’ya çifte “Kalite Belgesi”
8 Kasım, 2018
Samsun TSO, kalite yönetim sistemleri kurulum ve uygulama faaliyetleri kapsamında uzun süredir yürüttüğü çalışmalar çerçevesinde, Türk standartları Enstitüsü’nden, “TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistem Belgesi” ve “TS ISO 10002/2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistem Belgesi” almaya hak kazandı.
SAMSUN TİCARET ve SANAYİ ODASI
Tel : +90 (362) 432 36 26
Faks : +90 (362) 432 90 55
E-Posta : samsuntso@samsuntso.org.tr
KEP : samsuntso@hs03.kep.tr
Adres : Hançerli Mah. 216.Sk. No:8 İLKADIM / SAMSUN
Samsun TSO web.TV
Samsun TSO Açılım Dergisi
Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | Facebook Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | YouTube Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | Twitter Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | RSS
Bilgi Edinme | Telefon Rehberi | Görüş ve Öneri | Üye Bilgi Güncelleme | Hesap Numaraları | Sıkça Sorulan Sorular
Site Haritası | Web Mail | Mobil Site | E-Organ
Ticaret Sicil Gazetesi | Müteahhitlik Karnesi | Marka/Patent Araştır | Fire ve Zaiyat Oranları | Sermaye Piyasa Verileri
Mükellef Bilgileri Bildirimi | Yatırım Teşvik Mevzuatı | NACE Kodu Sorgula | Kamu İhale Bülteni
Barkod İşlemleri | Resmi Gazete | Fuar Rehberi | Mevzuat Ara | M.E.R.S.İ.S
Samsun TSO Eğitim Vakfı | Hizmet Standartları | Basında Biz | Raporlar | İstatistik | Ekonomik Bülten
TOBB - Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Enflasyonla Topyekün Mücadele Blacksea Enterprise Europe Network Samsun AB Bilgi Merkezi Blacksea Enterprise Europe Network Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü - Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı KOSGEB Resmi Web Sitesi KGF: Kredi Garanti Fonu KOBİ Bilgi Sitesi Rekabet Kurumu Rekabet Kurumu
Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | www.samsuntso.org.tr
Toplam 1 (bir) adet Duyuru Bulunmaktadır. 1
KAPAT X